23 Dagar Syd

Två bröder som under försommaren ska cykla från Treriksröset till Smygehuk för att samla in pengar till prostatacancerforskning. Medlemmar i Druid-Orden www.druidorden.org BG 671-2459 Swisch 123 301 04 93

Cykling tillsammans i två timmar!

Kategori: Allmänt

 
Efter överlämningen av pengar blev det sedan två timmars cykling till övernattningsplatsen och då passerade vi centrala Hässleholm och därefter spåren efter det gamla Dragonregementet och slutligen såg vi det intensiva skördearbetare som pågick.
 
Tack för idag - i morgon målgång i Smygehuk!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Stefan Sand säger:
    2015-06-10 | 19:21:45
    Bloggadress: http://www.cyclingswede.se

    Hej på er!
    Bra jobbat gubbar! Så avundsjuk på resan ni gjort, längtade tillbaka till förra året när jag fick min..
    Någon av er ringde mig under resan, och jag skulle återkomma, dock hittade jag inte numret igen..
    Slå gärna en signal igen, så får jag höra era erfarenheter.. Mitt nummer vet ni var ni hittar..
    Jag själv laddar som en galning inför mitt kommande äventyr...
    //Stefan Sand

  • Ulf säger:
    2015-06-10 | 23:27:36

    Hej Stefan!
    Ja vi undrade vart du tog vägen! Nu är vi i mål efter en härlig och oförglömlig resa. Vilka upplevelser, vilka människomöten och vilket land vi lever i.
    Alla borde få göra denna resa och se vårt avlånga land från norr till söder och från vinter till sommar.
    Vi slår en signal och lycka till med ditt enormt spännande projekt.
    Peter & Ulf

  • Stefan Sand säger:
    2015-06-11 | 05:12:02

    Tack!

    Ja vårt land lämnar ingen oberörd, man blir både stolt och lycklig av att se och uppleva henne på nära håll från en cykel..
    Återigen bra jobbat!!
    Vi hörs

Kommentera inlägget här: