23 Dagar Syd

Två bröder som under försommaren ska cykla från Treriksröset till Smygehuk för att samla in pengar till prostatacancerforskning. Medlemmar i Druid-Orden www.druidorden.org BG 671-2459 Swisch 123 301 04 93

Tack och god natt!

Kategori: Allmänt

Hoppas att ni haft glädje av mitt bloggande och vår resa från norr till söder i vårt långa och mycket vackra land.
 
Har försökt fånga det vackra som finns och även lite udda inslag under vår resa.
 
I morgon rullar vi hemåt och väl hemma kommer jag att producera en fotobok över vår resa.
 
Kommer även att veckovis att redovisa resultatet fram tills att vi stänger vårt konto den sista september.
 
I övrigt kommer jag att återgå till min egna blogg som jag skrivit på sedan 2007 och som ni hittar till höger.
 
Än en gång tack för att ni läst vår blogg!
 
 

KOMMENTARER:

  • Pär säger:
    2015-06-11 | 07:33:00

    Tack Peter och Ulf för en fantastisk prestation och insamling. Det har varit spännande att följa resa.

  • Lennrt Cragéus säger:
    2015-06-11 | 07:35:35

    Vad ska man säga .Jo !
    Ni har gjort en fantastisk prestation med Er resa .
    Allt för att bidra till att främja forskningen.
    Jag själv har idag all anledning att hoppas på nya
    forskningsresultat.
    Resan genom hela landet får mig att minnas,
    Nils Holgersson som dock fick en "lättare" resa
    på Acka.
    Ett stort och innerligt tack till Er båda
    Med varma hälsningar
    Lennart


  • Inga-Lill Själander säger:
    2015-06-11 | 08:19:03

    Vilken Prestation av er !!!! Och en x-tra uppskattning till er som reklampelare i Smugehuk. Ha en trevlig sommar, från oss i Näsåker.

  • Gert säger:
    2015-06-11 | 10:17:41
    Bloggadress: http://cykeltramp.blogspot.se/

    Hej och Grattis!
    Förutom er insamling till forskningen, har ni bidragit till god reklam för cykling och ett välmående levnadssätt. Det har även varit trevligt att följa er blogg, tack.

  • Magnus E säger:
    2015-06-11 | 14:27:58

    Bröder, ett stort tack för er blogg. Det har varit väldigt trevligt att följa er resa. Insamlingsresultatet är strålande och jag hoppas att fler bidrag kommer in på kontot.
    Ser fram emot att träffa er och få höra mer om ert äventyret för det tror jag det var.

Kommentera inlägget här: