23 Dagar Syd

Två bröder som under försommaren ska cykla från Treriksröset till Smygehuk för att samla in pengar till prostatacancerforskning. Medlemmar i Druid-Orden www.druidorden.org BG 671-2459 Swisch 123 301 04 93

Cykel och Mästerskapsgolf!

Kategori: Allmänt

 
 
Igår blev det både cykel och golf!
 
Det var riksmästerskap i golf för Druider på den fina banan Västerby utanför Linköping så det blev att packa bilen med golfbagen och cykel.
 
Cykel för Peters del och bagen för min. Kl 09.00 slog jag ut på det tionde hålet och samtidigt började Peter cykla mot Strängnäs och det var knappt 18 mil hem såg vi på tripmätaren i bilen.
 
Blev en tiondeplats brutto och en åttondeplats netto bland de 44 startande spelarna för egen del. Helt ok då det var den sjätte rundan för året.
 
Efter mat, prisutdelning och ombyte rullade jag norrut och i Katrineholm var jag ifatt Peter som då rullat 12 mil och stannat och varit kulturell på ett antal platser. Tur att jag hann upp honom just där för efter upplastning så öppnade sig himlen.
 
Kallas kombinerad övning!
 
 
Kommentera inlägget här: